lördag 16 mars 2013

Tazetter på prov...

Igår inhandlade jag mina första tazetter! Har aldrig testat att ha sådana, så det ska bli lite kul och spännande :) Sen fick jag dock höra att de luktar värre än hyacinter, få se då hur det går med sonens allergi?.......

Nu är de redan på väg att slå ut i a f, och känner ingen speciell doft ÄN.....

Har varit uppe i ottan idag, på loppis bl a. Inga speciella fynd gjordes, men hittade en gammal karta (skolplansch) över större delen av Borlänge för en femtiolapp :)



Domnarvet -där bor vi :) Ni får se mer av den sen då den hittat en plats här hemma. Jag tyckte vi hade så tomt på väggarna att jag var tvungen att köpa lite mer att sätta upp...*ironi*

Jag gick ner på stan och sen hem i den sköna solen, så nu får det bli en liten middagslur. För ikväll blir det nog till att fira bästa lillebror som fyller 34 år idag :)



1 kommentar:

K sa...

Yoooo <3
Tazetter var de ja...luktar UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURK tycker jag ;D puss <3