torsdag 28 mars 2013

Lycka är...


...att hitta årets första krokusar på gården :)


Jag hade tänkt ta lite "påskledigt" från bloggen, men sen tänkte jag...att jag kan ju lika gärna blogga då jag ändå ligger här och är sjuk :/ Hoppas ni inte blir alltför ledsna för det? ;)


Var ut och hämtade posten nyss, och blev så varm i hjärtat då jag hittade årets första krokusar mot den varma husväggen :)

Fick även ett litet paket i brevlådan (se bilden), och vad det innehåller....får ni se imorgon ;)




2 kommentarer:

Tidevarf sa...

Vill önska dig en glad påsk. :)

Kram
Anneli

Fågel Blå sa...

Härligt vad tidig adom är hos dej, här har dom inte kommit upp ännu,
Hmmm!!!!
Men men jag får välan ge mej till tåls,
Vilket fint paket som ligger där och väntar på dej,
Så spännande,
Hoppas du kryar på dej snart,

Glad Påsk
Kramar Kathrine