måndag 31 mars 2014

Stegen felplacerad


Är ni också sådana att ni kan störa er på vissa saker som exempelvis sitter för snett, för långt ner etc?


Det är nämligen TYPISKT mig! Jag kan sitta i soffan och "se på TV", men samtidigt fundera över om inte en tavla sitter för långt åt det ena eller andra hållet -exempelvis.

Något som jag har haft svårt att hitta en bra placering till, är stegen som ni kan se på bilden ovan. Den har fått flytta runt en hel del. Samtidigt tycker jag så mycket om den, så jag vill absolut inte göra mig av med den...men den har tyvärr inte funnit sin rätta plats -än. Där den står på bilden ovan, kändes det inte heller rätt.

Förhoppningsvis så kommer det, en vacker dag. Det brukar vara så, att plötsligt så faller polletten bara ner....

Precis hemkommen efter en kvällspromenad, nu ska jag nog ta ett varmt bad innan sängen hägrar.....


Kram Linda



1 kommentar:

Huset på Backavägen sa...

Oj oj vad du grejar och gör fint! Beundrar din energi! Vilket fint inslag med Anders, förstår verkligen att du är stolt som en tupp. Det är tur det finns så engagerade människor.
Kram Anki