söndag 2 mars 2014

Kvistar från körsbärsträd


Jag önskar verkligen jag kunde säga att jag plockat dessa kvistar ifrån vårat (LILLA) körsbärsträd. Men EN dag så -kanske jag kan det?


Idag har jag en soffliggande sambo. Hoppas bara han blir frisk tills nästa helg? Men som det låter nu, så rosslar det i hela hans bröst -och jag är lite rädd att det ska leda till lunginflammation...

För egen del ska jag försöka ta en promenad idag, för mitt knä ska bara bli bra igen, det måste det bli -BASTA! *ler* Men jag har förstått att sådana här skador kan ta tid att läka, tyvärr....


Hoppas ni har en riktigt skön söndag! Jag antar att i de flesta hem så står TV:n på, med vasaloppet....

Imorgon börjar barnen skolan igen (efter sportlovet), och vardagen är åter här -skönt att få tillbaka lite rutiner.

Jag avslutar med ett par bilder från våran Avicii-konsert. Lånade från aftonbladet.se, som tydligen gav showen fyra plus, länk HÄR...



Bl a Ola Rapace och Kronprinsessan Victoria sägs ha varit där.


Kram Linda


3 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Krya på er
kram Rosa

Huset på Backavägen sa...

Åh vad roligt att ni kom iväg på konserten. Den hade jag också velat vara på. Älskar allt han gör. Trist att ni inte verkar så krya, ni får ta och krya på er och ta det lugnt och mysa!
Kram Anki

Huset på Backavägen sa...

Glömde ju tacka för den extra kramen, den värmde ordentligt!
Kramelikram