onsdag 26 mars 2014

Återbruk


Den där pausen -från bloggen- som jag svamlade om för några dagar sedan...jag tror inte den är så aktuell längre *blink* För bara för att jag tänkte ta en paus, så har jag så MYCKET jag vill visa....det slår aldrig fel där....

Ett dygn har många timmar, och på dagarna är sonen i skolan...och vi kan i a f inte sitta ihop 24-7. Kämpa tillsammans kan vi ju faktiskt göra trots att jag bloggar emellanåt.

Nåväl, ni vet nog hur jag fungerar vid det här laget? Jag kan väl inte sticka under stolen med att era fina kommentarer "kickade" igång mig också...Nog om det.

Idag tänkte jag visa lite återbruk.


Gamla balettskor innanför en "glaskupa".


Hur den såg ut INNAN? 
Vad jag återbrukat kan ni se här nedan.


Hur enkelt som helst! Och till ingen peng alls. Dessa klockor slumpar de ofta bort på loppisarna.

Det är roligt att hitta nya användningsområden till gamla saker.


Kram Linda



3 kommentarer:

Hos Jorunn sa...

Det var et smart gjenbruk!! Fint at du ikke legger ned bloggen for en stund, kan sikkert være litt terapi å blogge også...så får man tankene over på noe annet:)

Klem Jorunn

Fågel Blå sa...

Hello!
Fort tillbaka, men så roligt, och vad fiffigt med återbruk, fint som snus,
Ha en fin Kväll

Hälsningar Kathrine

Huset på Backavägen sa...

Läser ikapp och förstår dig precis, speciellt att man oftast får stå där själv fast man är två om att ha barn... Kämpa ihop och kom även ihåg dig själv i det hela, hoppas verkligen det går bra och att det kanske blir bättre nu när han får byta avd.
Stor stor kram från mig!