torsdag 19 juni 2014

Trevlig midsommar!



Hej bästa ni! 

Hur har ni det? Själv har jag gått och dragit på mig en riktigt otäck förkylning (så klart), så våran midsommar blir nog lugn. För en gångs skull så är vi helt barnfria i helgen, och DET kommer att kännas konstigt. Anders har dock jour hela midsommarhelgen, tyvärr. Idag skulle jag ha jobbat EFTERMIDDAG/KVÄLL, och det var inte igår. Jag jobbar ju BARA nätter numera. MEN. Jag fick nyss ett telefonsamtal från chefen med ett erbjudande om att ta ledigt idag och byta till ett nattpass längre fram istället (då vi ändå inte hade några patienter inne nu) Och det passade mig bra, för då kan jag ta det lugnt och krya på mig här hemma. Jag har varit så sjukt trött också de senaste dagarna. Jag tror att det kommer efter förra veckan, då jag hade så mycket att stå i.....Nåväl. Vi är bortbjudna imorgon till vänner, så då hoppas jag på att vara piggare!

Bilden i detta inlägg är ett par år gammal, jag har varken haft ork eller lust att städa och fota här hemma. 

Hoppas ni alla får en bra midsommar nu!


Kram Linda



2 kommentarer:

vitadrömmarobusigabarn sa...

Åh vad glad jag blir för allt fint du skriver❤fina du
Önskar dig och din fina familj en underbart fin midsommar
Varmaste kramar

Fågel Blå sa...

Önskar dej en fin Midsommarhelg
Kramar Kathrine