söndag 8 juni 2014

Bukowski-nallar och auktion


Hej på er!
Idag får ni se några bilder från sovrummet. Ni som följt mig från början vet att jag en gång hade en vit, gammal rottingvagn, som jag tyvärr sålde. Nyligen hittade jag en rottingkorg som jag inte kunde motstå. Den passar perfekt till mina bukowski-nallar.


Rottingkorgen fick ta plats framför dataskåpet i vårat sovrum. Enda gången vi använder den stationära datorn är då vi ska skriva ut saker. Ovanpå skåpet står mitt älskade dockskåp. Där ser allt likadant ut som det alltid har gjort.


En riktig barnhörna, eller hur? *ler*

Här kommer också några bilder från dagens auktion.
Först ut mannen i mitt liv, där han har avlöst sin far som auktionist.


Lite av intressenterna som var där...


Här nere står jag längst inne på scenen i Folkets Park och fotar.


Vi är många som hjälper till. Anders föräldrar, och hans syskon med familjer. Och så några vänner plus några stycken från de funktionshindrande han tränar i innebandy.


Här nedan blir svärfar intervjuad av Borlänge Tidning. Först kom de fram till mig, men då skickade jag dem snabbt vidare....


Jag avslutar med en bild på en trio jag älskar över allt annat!


Snart ny vecka. En vecka med både bal, student och skolavslutning som väntar....


Kram Linda




Inga kommentarer: