tisdag 29 januari 2013

Mysrum VS gym...


På ovanvåningen står det still med fixandet, jag skulle ha målat golvet men har inte orkat tagit mig för med det. För tillfället är det visst ett rum för träning....


Här står vårat promenadband uppställt. Det är ju så lätt att vika ihop det och det tar ju inte så stor plats, men eftersom det för tillfället används så gott som dagligen så är det ingen som orkar vika ihop det mellan gångerna....


INTE så inspirerande bilder denna gång ;)


Då vet ni var jag håller till då JAG motionerar. Och självklart är TV:n på samtidigt, helst ser jag på mina schlager-dvd:er och DÅ vill jag lova er att promenadtakten ökar minsann ;)....



1 kommentar:

Rosa i huset i vitt sa...

Jag har gått och sneglat på ett sånt där gåband ett tag..men det blir säkert så här med att man inte fäller ihop det .
ha en bra kväll
kram Rosa