lördag 1 september 2012

Uppdatering av garderoben


Den sista tiden har jag uppdaterat min garderob en del, och tänkte här visa er några av favoriterna :) Dessa skor ovan är inte bara snygga utan även riktigt sköna!

 Jag vet inte om det är tantvarning på denna blus, men jag älskar den vilket som! Men med ett svart linne under och jeans till är det skitsnyggt! Jag har även försökt "tuffa till mig lite" och gått och köpt mig en klänning i fuskskinn (det var bomull på baksidan), en svart så klart....Känner mig dock som en slaktare som ska stycka kött i den av någon anledning, så det återstår att se om den någonsin kommer att bli använd eller om den som så mycket annat blir hängandes i garderoben med prislappen kvar tills jag rensar ur nästa gång...:O

Sen skulle jag då "göra mig till lite" och överraska Anders då vi hade barnfri helg nyligen...traskade in på butiken Underverket för att titta ut något fint läs sexigt....

 Hittade då denna fina bustier (som jag fick lära mig att det hette), den kunde inte sitta mer perfekt tyckte expediten (personalen hjälper en att prova ut underkläder, så de sitter bra) Och det bästa av allt! 75% på 2000:- stod det på prislappen- inte fel, va? ;)

Dock fick jag ta på mig den direkt då jag insåg att jag aldrig skulle lyckas få på mig den själv hemma med knäppningen bak...tanken var ju den att jag skulle överraska Anders. Och överraskad och glad blev han -kan jag avslöja ;)

Medans jag stod här nere och tog ett par hastiga bilder på kläderna, hade gubben precis duschat klart. Så då fångade jag honom också i linsen ;) Bjuder er därmed på en väldigt oinspirerande bild av våran tvättstuga! Men äldsta dottern har i a f målat största delen av den (då det var gröna väggar innan) Skynken ska även sys och sättas upp för att dölja det gröna nertill också....Sen alltså, hur fint går det att ha i en tvättstuga som ANVÄNDS flitigt av sex personer? Visst kan jag styla en bild och plocka undan all tvätt och så vidare --men orka?!

Luftavfuktaren är i a f en av de bästa investeringarna vi gjort i källaren! Vi har nu hela tre stycken här nere, och  luften här är nu bättre än i andra delar av huset! :)

Nåväl, nu ska jag försöka sova lite till...Jag tycker lite synd om mig själv som jobbar hela helgen, och måste sova så mycket för att orka med de vakna nätterna...Det blir ju just aldrig någon sömn dessa helger då jag har svårt att sova....
Just nu är resten av familjen/släkten ute och äter på Thai då min ena bonusson fyller 20 år idag (Grattis Mattias!) Och ikväll ska Anders in till Falun med våra "småtjejer" för att besöka Granny Goes Street (Gratis festival) Tonåringarna ska också dit, men med sina kompisar....

Själv ska jag jobba....*suck* Men blir ju ledig tio dagar fr o m måndag- så jag antar att jag inte ska klaga? ;)



Inga kommentarer: