söndag 2 september 2012

Minns ni jag sa.....

...att jag skulle börja satsa mer på mig själv? Denna vecka som kommer ska jag bl a:

  • Gå till tandläkaren på en riktig undersökning för första gången på 7 år! Jag får lov att skrivas in som ny patient tydligen. Har bara sökt i akut läge för ett par år sedan..Men nu gäller det! Är ju livrädd för tandläkaren, och inte blev det bättre då hon på telefon sa att de skulle göra upp ett kostnadsförslag på allt som kommer behöva åtgärdas.....
  • Skaffa nya glasögon och försöka börja använda linser mer till vardags! Är ju för slö för att orka med linserna, men SÅ less på att ständigt behöva se ut som en "skolfröken"...Ny synundersökning ska också göras, och är rädd att synen har försämrats en hel del.....
  • Fixa ny legitimation, då jag upptäckte att den förra visst gått ut för ett år sedan...Tack och lov har det inte hindrat mig ÄN, men den dagen jag inte kan hämta ut ett spännande paket för att de inte godkänner mitt leg -vill jag slippa ;)
  • Gå med Anders till en jurist, som ska hjälpa oss att skriva papper på hur våra särkullsbarn (barn sen tidigare) ärver oss om den ena trillar av pinn läs dör (vi är ju då inte gifta). Viktigt att göra sådant då man ex har hus tillsammans. För vem vet vad som händer imorgon? Tråkigt om det händer MIG något och Anders inte kan bo kvar i huset för att han måste lösa ut mina barn exempelvis....
Sen ska ju då bonusdotterns rum göras klart, och till helgen blir det FEST med de bästa då Da Buzz kommer till stan :) Där emellan ska jag försöka vila lite efter nätterna också, speciellt då min mage slog bakut direkt efter semestern...Min mage vill inte förlika sig med att jag jobbar nätter...*hmm*

Nåväl, bjuder er idag på en gammal bild, eftersom jag inte hunnit fota några nya. Vi verkar ha det lugnt på jobbet denna sista natt *peppar, peppar* Så då tänkte jag passa på att njuta av era vackra bloggar och inlägg!

Vi ses!



Inga kommentarer: