söndag 23 september 2012

Frågan om indikationer och kontraindikationer...


...är i sista hand en fråga om sunt förnuft vid nivåförläggning av problemdefinitionen. 
Låter det roligt? Inte? 
Då förstår ni kanske varför jag hellre bloggar :O Fem sådana här kapitel ska jag ha läst igenom till måndag :/ 

Nog om det- nu till något roligare! :) Dessa järnstolar ovan köpte jag av samma tjej som jag köpte järnsängen ifrån, 75:-/styck. Har klätt om dem med det tyg som fanns tillgängligt hemma, och tänkte faktiskt låta de stå i köket ett tag hur tokigt det än kanske kan verka....Tycker det är snyggt med rost och järn....


Ytterligare en till var med i köpet, bild från blocket kan ni se nedan (innan de var omklädda)


75:- ja, ska jag berätta vad jag gav för järnsängen? Törs jag det? 400:-!!! :)))

Ibland har man som sagt en himla tur!


Ps. Ni har väl lagt en röst i min undersökning här i högerspalten? Tack på förhand!

1 kommentar:

Anonym sa...

Supersnyggt och vilket bra pris,förstår att du är jättenöjd, både med säng och stolar,man blir avvis helt klart.