onsdag 26 september 2012

Prinsessan på ärten


Nu blir det lite tjatande om denna järnsäng, men jag är ju så glad i den :) Letar dock efter en resårmadrass som är 1.10 bred. Och DET var visst inte så lätt? (Den madrass jag har i sängen nu är bara 90 cm bred).....

Har bäddat om sängen lite, och satt på en sängkappa. Anledningen till det var för att jag lade två stora resväskor under. Och de var inte vita :O Jag försökte verkligen vänja mig vid det, och se det fina med att det bröt av lite. Men nej. Finare så här :)


Sen blev jag inspirerad ifrån någon tidning (minns inte vilken), men tyckte det var så fint att ha överkast/filtar hängandes ner i olika etapper. Får lite prinsessan-på-ärten-känsla då jag ser det faktiskt? Och vem vet- kanske jag har lagt dit en ärta allra längst ner? Skulle den som sover här i då känna av ärtan -så sägs det ju i fablernas värld- att denne är en riktig prinsessa :)


Ps. Nilla, visst är ljuskopparna fina? De kommer HÄRIFRÅN....
(Titta under fliken vackra detaljer)


1 kommentar:

Anonym sa...

Då måste jag komma o provligga! Tänk om frun visar sig vara en prinsessa!!!