onsdag 12 september 2012

I väntans tider


Jag gick här hemma och väntade...väntade på att:

  • Telefonen skulle ringa
  • Att barnen skulle komma hem från skolan
  • Att ett speciellt sms skulle komma
  • Att posten skulle dimpa ner i brevlådan
  • Att det skulle sluta smärta i tån (som jag slog i tidigare)
  • Att kvällen skulle närma sig, då jag skulle bege mig till jobbet

Jag hade lite svårt att ta mig för något....jag gick och tittade ut genom fönstret. På fåglarna. Bilarna. Folket som gick förbi. 

Men så ringde det plötsligt och oväntat på dörren. Brevbäraren kom! Med ett paket till mig!


Eftersom jag har katterna läs bebisarna med mig vad jag än gör och vart jag än går, så blev de genast lika nyfikna som jag...


Ser ni vad det är? Någon som kan lista ut?


Men nu tror jag ni ser?


Visst var det en provdocka! Hon ser inte ut mycket för världen NU, men efter min make over så hoppas jag hon ska bli mycket mer tilltalande. Nu ska jag sluta vänta på det jag tidigare väntade på, för nu ska det plötsligt GREJAS :)) Bilder på det färdiga resultatet kommer -sen!



1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar din blogg vart har du köpt provdockan pris?