torsdag 20 augusti 2015

Rotera runt lite



Hej på er!
Jag tog ju tidigare bort den gamla skärmväggen mellan matrummet och vardagsrummet. Istället så hamnade denna lampa från IKEA (vi har haft lampan i flera år) -på skärmväggens gamla plats. Och med den fina lampkjolen så passar den bättre in här hemma. Det är svårt att få med på bild, men det blir ett otroligt mysigt sken på kvällen...bara av rotera lite på det som redan finns.

Jag har så oerhört många idéer just nu på vad jag vill göra och pyssla med. Men tiden och orken finns inte. Det ser inte ut att bli något golv ommålat i vardagsrum och matrum heller -trots att färg finns inhandlat. Jag vet inte när vi ska kunna ta itu med det då en av våra katter blir så nervös...

Men alla idéer som jag får -skriver jag ner...och plötsligt kanske det händer, och jag får tummen ur?




Kram Linda




Inga kommentarer: