fredag 16 december 2011

Tillägg!

Ett litet tillägg bara till nedanstående inlägg:

Jag vill bara skriva några rader om Cambridge. JAG har aldrig provat pulver tidigare, och jag vet vad många (inklusive mig själv) tycker om DET. Jag som lever som mamma åt en diabetiker och som själv har gått på viktväktarna i omgångar, VET hur man ska äta. Jag har försökt lägga om mina vanor nu i flera år- utan framgång då jag inte ser resultat tillräckligt snabbt. Nu tänkte jag PROVA med pulver. För förhoppningsvis går jag ner snabbt, och om jag gör det så intalar jag mig själv att jag DÅ ser till att inte hamna där jag var igen (utan att jag ändrar mina vanor DÅ istället- d v s då jag EV har lyckats)...Jag kan ha fel och det kanske går åt skogen, men vill prova med denna metod nu då jag vet att det har fungerat för många andra.

Jag vill helst inte skriva om viktnedgångar och bantningskurer etc då jag vet att det finns så många blandade åsikter om allt- folk vill alltid säga SITT och komma med sina "goda råd". Det här är dock MITT genomtänkta val. Fungerar det inte är det bara JAG som blir lidande. Och jag tänker nu ge det en chans. Punkt slut ;)

Trevlig helg på er


Inga kommentarer: