torsdag 8 december 2011

Praktiskt - kontra - fint?

Inte alls lika fint, men....mest praktiskt! Ja, jag gillar INTE detta bord lika mycket som det andra- MEN det andra var ett ihopfällbart bord, och det innebar att det blev alldeles för vingligt :(

Med en hel drös familjemedlemmar som ska springa fram och tillbaka till soffan mest hela tiden, så behövde vi något rejält och stabilt. Så då fick det bli DETTA! Ser ni benen jag sågat? :/ De är inte fixade än, utan för tillfället har jag lagt papper under där det behövdes (alltså är det INTE stabilt för tillfället). Det som stör mig lite- är just benen...Gillar inte att de är så pass tjocka?

Här nedan får ni se det första (vingliga) bordet igen...Vi har det kvar, och har inte tänkt sälja det.

Så vem vet om jag får för mig att byta tillbaka till ett vingligt/opraktiskt bord bara för att det SER BÄTTRE UT? :/

Ps. NU kan man förstora bilderna igen :)) Bara att klicka på dem TVÅ gånger om man vill se dem ännu större! Tack Tina för tipset <3


3 kommentarer:

Hanna sa...

Jag tycker att det var jättesött med sina knubbiga ben!
Men om du sandar lite på just formerna, så kanske det ser smäckrare ut? Kanske alltså... :)

Kram!

Tinas bo sa...

Linda, det lilla slagbordet är ju toppensnyggt!! och vad praktiskt att kunn göra det större..
Benen är i mitt tycke kanon... :)
Som sagt supersnyggt bord!!

Tack för dina goa kommentar! ♥
Kraaam Tina

vitadrömmarobusigabarn sa...

Det är såå fint bordet är ljuvligt!!
Ha en jättefin kväll kram Tina