söndag 18 december 2011

Julveckan....

Då är det bara några timmar kvar tills den stora julveckan drar igång :)

Själv börjar jag jobba då de flesta andra går på ledighet, nämligen fredagen den 23 december...Då har jag varit sjukskriven sedan 2 november (då jag opererade foten), det blir drygt sju veckors sjukskrivning som jag nu snart lämnar bakom mig. Fortfarande känner jag av foten då jag går mycket (eller som i lördags kväll- dansade :O) Men jag har hört att det kan ta upp till ett år innan foten blir riktigt återställd. Helt ok för min del, huvudsaken jag kan röra mig hyfsat normalt NU i a f :)

Vi ses säkert imorgon igen, för då ska jag försöka passa på att fota lite medans det är ljust :P


1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Hejsan!
Så fint du har det i hallen din!
Julpyntat med stor fin krans!
Skönt att foten börjar bli bättre!
Ha en fin Julvecka
Kramar Kathrine