måndag 26 december 2011

26 December

26 December. Annandag jul. NU har JAG gjort min sista natt för denna helg. Långledighet på 10 dagar väntar :) Bra start efter sjukskrivningen, eller hur? ;)

IDAG ska hela familjen på Hagbacken fira jul med DE MINA, d v s min mamma och pappa, min mormor och min bästa lillebror med barn :))

Bilden ovan är från en dag då solen sken in så ljuvligt men "blygsamt", och bilden nedan är fotad i mörker med den mindre kameran (efter en kväll med paketinslagning var ryggen INTE glad, men så får man skylla sig själv då man spar all inslagning till sista minuten..) Över femtio paket ser ni på bilden från bara mig och Anders till barnen, och mer har säkert kommit till sedan bilden togs :/ Bortskämda? Jaa.....:P Men de är värda vartenda ett!

Yippie! Äntligen dags för julklappsutdelning, mat och tomte med ALLA VÅRA GEMENSAMMA BARN! :))

Ps. Detta var mitt sista tidsinställda/schemalagda inlägg för denna gång ;) Men vi ses säkert imorgon igen.....


1 kommentar:

Emmas idéer sa...

Oj vad många paket, här hemma kör vi på några få men dyra paket då lillgrabben på 4,5 förra året blev överöst med paket & knappt brydde sig ett skit om vad han fick innan han öppnade det andra.
Denna julen uppskattade han varenda grej! Men ni har ju större barn så det är lite skillnad =O)