torsdag 15 december 2011

Giftermål :)

~ Vi ska äntligen gifta oss! ~

Och jag har hittat brudklänningen med stort B!

Visst är den underbar? En riktigt gammal och fin brudklänning!

Ja ja- ok, erkänner! I mina drömmar ska vi gifta oss ;) Och då jag gått ner de kilon jag vill! Jag jobbar på kilona nu, kan jag säga- jag har börjat med Cambridge (denna gång "på riktigt") Jobbigt är det, och hungrig är jag (men det händer tack och lov grejer) - så nu jäklar!

På bilden nedan kan ni se att jag har en liknande klänning sen förut, är jag på väg att skaffa en samling här med tro? ;)

Sen måste jag visa vad min 14-åring ritat på fri hand! Det är på hennes "låtsassyster" på hennes pappas sida (alltså hans nya kvinnas dotter sen tidigare) Hon är så duktig på att rita!

Och så här ser hon ut på riktigt....Visst är det likt? ;)

I dagens lucka i adventskalendern från Anders står det:

"Du e så jädrans fin!"

Smälter man, eller smälter man? Jag är SÅ KÄR i den mannen! :)) Han gör mig SÅ lycklig!


4 kommentarer:

Hanna sa...

Fin-fin klänning...

Och du, fjäskkalender-det kan inte kallas något annat!

Pöss

Fågel Blå sa...

Vilken underbar klänning!
Åhh så fin du skulle vara i den!
Så konstnärlig din dotter är!
Så snäll mannen är emot dej!
Ha en fin Kväll
Kramar Kathrine

Tinas bo sa...

Klänningen är en dröm!!
Håller tummarna för dig att du klarar att gå ner i vikt, så som du vill!! :)
Jättefint ritat och likt!!
Önskar jag hade en sån go karl!! :))

Kraaam Tina

linnea.iseb sa...

Måste bara säga att gå ner med "shakar" måste vara den sämsta av alla metoder, de flesta som testar har en dramatisk nergång men sen går de upp igen eftersom att den metoden bara gör så att man går ner i vikt, inte ändrar på sina dåliga vanor. Att gå ner i vikt handlar ju om att ändra livsstil, inte att svälta sig. Så länge som du äter så mycket som du borde, ca 1950kcal om dagen och sedan tar en halvtimmes promenad eller börjar träna så kommer kilona att trilla av i en NORMAL takt.