fredag 30 december 2011

Igår kväll roade jag mig med...

...att Ä N T L I G E N fortsätta måla väggarna upp i trappen....

Längst upp mot taket kom jag inte åt, jag antar att vi kanske måste hyra en trappstege eller något? (Ni märker att foten är så gott som återställd nu, eller hur?)

VÄLDIGT vitt blev det :/ Men har några gamla skolplanscher som är på väg hem från Tradera, och som jag tänkte sätta här ;)

Och EVENTUELLT funderar jag på att sätta tillbaka ledstången och måla den SVART? Anders vill ha vartannat trappsteg svart (så det ser ut som ett övergångsställ) Vi får se hur slutresultatet blir!

Idag åker även granen ut! Ingen ro ingen rast här heller! Anders ångrar nog snart att han tagit ledigt ända tills den 9 januari så som JAG kör med honom ;) Men målningen i trappen gjorde jag HELT själv igår (medans han såg på TV)

Vi ses en sväng imorgon igen- på självaste nyårsafton :)


1 kommentar:

Tinas bo sa...

Kan bli snyggt med varannat trappsteg svart. Om det inte ser ut som ett piano... :)
Vad flitig du varit!! :)

Önskar dig/er ett underbart Gott Nytt År! ❤
Nyårskraaaaaaam Tina