tisdag 27 december 2011

Nu börjar julen dansas ut....

Hur har ni det efter allt julfirande? Här är det minst sagt STORM ute! Och jag tycker det är skönt att vardagen är tillbaka :)) Och jodå, lite smått börjar de smyga sig undan -julsakerna- en efter en försvinner de....

Det kommer att fortgå hela veckan, med förhoppning om att allt är borta till helgen :/

Idag har mina två äldsta barn "shoppat loss" på mellandagsrean (då de bl a fått pengar i julklapp). Sedan fylldes hemmet med inte mindre än tio barn (barnen plus M Å N G A kompisar) Själv har jag försökt få hemmet att se ut som ett H E M igen. Det var LITE (läs MYCKET) stökigt med grejer slängda överallt. Det blir så då man firar jul hos släktingar och bara kommer hem och packar ur bilen för att åka till nästa släkting...Men nu är det gjort! :))

Imorgon åker jag och min snart 15-åriga dotter till IKEA och Valbo köpcentrum tillsammans med Hanna, hennes två döttrar samt hennes goa mamma. Det ska bli SÅ KUL! En riktig tjejdag (utan gnälliga karlar), och BARA massa shopping! :))

Ps. Kiki- bilderna är till DIG Jag hann inte fota i dagsljus då det såg ut som en rövarkula, så det fick bli blixt-bilder....


2 kommentarer:

Ewa sa...

Hoppas ni får en toppen shoppingdag imorgon!!! När ni ändå är i Valbo tar ni väl o kikar in på Madame Nyberg o kanske Tant Elvira(om ni är kvar till hon öppnar...)DE 2 ÄR JU BÄST av alla i Valbo:):):) eller varför inte Ove janson me??
Shoppa loss tjejer ;)
Kram
Ewa

Ullis/Leva på landet sa...

Härligt med en shoppingdag. Hoppas att ni gör många bra fynd. Skulle lätt kunna tänka mig en tur till Valbo jag också. Fin julklapp du fick från jobbet. Ibland blir man överraskad....
Kram Ullis