söndag 23 februari 2014

Tulpaner och vardagsrum


Ja men -som väntat- så gick mina idoler direkt till final i Melodifestivalen. Och jösses vad bra de var, Alcazar! Men så hade Fredrik Kempe varit med och skrivit låten, och det mesta han tar sig för blir ju bra! Visserligen kan jag väl erkänna att jag själv röstade på dem VÄLDIGT många gånger också *blink*....


Vilken skön EGO-dag jag hade igår! Och kvällen avslutades med en sen och skön kvällspromenad tillsammans med Anders.


Idag -däremot- ska jag chocka kroppen rejält!


Både med frisk luft och motion.....


Och tro mig -det behövs. För då jag provade mina ute-kläder (som jag inte haft på några år), så var det MÅNGA cm som fattades för att kunna få ihop byxorna. Jag väger nu alldeles för mycket, och måste verkligen ta itu med min vikt. Men DET är en annan historia!

Faktiskt är jag lite nervös och pirrig över det vi ska göra. Men jag hoppas jag överlever dagen, och att vi kommer hem med livet i behåll *S*. Jag lovar att visa er bilder på vad vi gjort i nästa inlägg. För kameran ska naturligtvis med!



Kram Linda



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,

är inte detta något för din tvättstuga?

http://tulavippan.blogspot.se/2014/02/skolplanscher-for-tvattstugan.html

Hälsni