torsdag 13 februari 2014

Inför alla ♥ dag imorgon....


Det finns något här i livet som skänker så mycket glädje, och som dessutom är helt gratis -kärlek.


Tyvärr är det inte en självklarhet att alla får uppleva det....


Min största kärlek här i livet är såklart mina tre barn som jag älskar över allt annat! Men vad gäller kärlek till en partner...så....

.....är jag för egen del så oerhört tacksam över min fina Anders. En trygg, lugn, snäll och varm famn att krypa upp i....




Ovan mina tre favoritbilder på Anders.


I 3 ½ år har det varit vi, och jag hoppas det fortfarande bara är en början.


Men som så mycket annat, så gäller det att UNDERHÅLLA och VÅRDA för att hålla det vid liv. Små små ord, sagda av kärlek. En spontan kram. En klapp på baken. Ett skrivet hjärta. En fin gest.

Det finns så många olika och enkla sätt i vardagen som kan betyda så mycket.

Imorgon säger -t ex- Anders att han vill bjuda ut mig på mat. Jag tackar inte nej..*ler*

Ha nu en riktigt fin alla   dag, bästa läsare! 
Hoppas just DU får känna dig älskad!


Kram Linda


1 kommentar:

Anna Stenberg sa...

Härligt! Önskar en fin alla hjärtans dag! Kram Anna