fredag 7 februari 2014

Ny facebookgrupp!


Jag har precis startat en facebookgrupp för oss alla som är intresserade av bl a den lantliga/shabby-chic/vintage/loppis/dansk-franska stilen. Den går ut på att tipsa andra likasinnade och inspirera dem genom att länka till din egen eller andras bloggar/hemsidor/webbutiker etc. Sidan tillåter även att man säljer inredningsprylar till varandra och annat diverse som har med inredning i den genren att göra. 
Det enda den INTE tillåter är en otrevlig ton gentemot varandra.

Vill ni vara med? I så fall är ni varmt välkomna! Gruppen är just nu öppen för att ni som är intresserade -men tveksamma- ska se ungefär hur jag tänkt lägga upp den (den kommer att stängas sen och bara vara avsedd för medlemmar)

HÄR kommer länken till gruppen: 

Du kan även söka efter gruppen på facebook, den heter 
Blogglänkar och andra tips :)

Alla inredningsintresserade är som sagt varmt välkomna!

Helg redan, jobbhelg för min del....


Kram Linda


Ps. Några av mina läsare har redan fått en förfrågan via facebook, och jag hoppas ingen tagit illa upp för det? :)



Inga kommentarer: