måndag 3 februari 2014

En tidig 40-årspresent


Eftersom jag senare i år fyller hela 40 (!) år, så är det ju perfekt att kunna önska sig saker som man hittar (och som man absolut bara "måste" ha).....

Detta underbara skåp har jag "tiggt" till mig av mina föräldrar i för tidig födelsedagspresent, efter att jag kärat ner mig i det på blocket. Och som ni kan se så är det under målning...

Det är hela 2.40 m högt, så jag har lite svårt att komma åt att måla längst upp. Så det ska målas på mera plus lite annat småfix. Jag funderar bl a om jag ska sätta skynke i dörrarna eller inte? Ja ja, vi får se! Tydligen så ska skåpet ha stått på en gammal pastorsexpedition.

Här nedan en suddig mobilbild på hur det såg ut INNAN målning.


Lite skillnad, va? *ler*

Ni får se mer och bättre bilder på skåpet sen då det är helt klart. 
Måndag och en ny vecka gör entré!


Kram på er// Linda




1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Åhhhh vilket fint skåp!
Lyllo dej!
Kramar Kathrine