fredag 22 november 2013

Orchidee kontra dikesgran?


Hörde av en viss Fru Hanna att hennes orchideér stendog efter att hon tagit in dikesgranar. Så jag är i valet och kvalet huruvida jag ska göra i år. Jag har ju tre orchideér som blommar fint nu (och som även har gjort det länge), med nya knoppar också på G. Och inga bra fönster att ställa dem i "så länge" heller....(läs platsbrist)

Nåväl, jag ska nog överleva ändå, utan dikesgran -hoppas jag! *blink*

Precis sett på Idol, och som jag var stensäker på, så fick Jens åka ut. Himla bra låtar som de framförde -dock- alla fyra (de nyskrivna). Jag har redan laddat hem dem på spotify, eller ok -äldsta dottern gjorde det till mig :) Men nu är det riktigt spännande på Idol, jag har inte tittat slaviskt innan men finalen vill jag INTE missa! Vem jag håller på? Tycker faktiskt de är värdiga vinnare alla tre! Det blir nog det sista framförandet som blir avgörande för vem jag ska rösta på.

Vi ses nog en sväng imorgon igen!


Kram Linda


Inga kommentarer: