lördag 30 november 2013

Mer vit jul & Christmas night


Uppe på pianot har jag julat till det lite.


Dessa tomtar blir förmodligen de enda tomtar som kommer fram här på Hagbacken *s*.....


Mer julpynt än så här blir det nog inte heller. Jo, förutom en massa vita hyacinter då!


Igår var då jag och Anders i Falun på en fantastisk julkonsert med bl a min stora idol Magnus Carlsson!


Tillsammans med Sonja Aldén och Jessica Andersson utgjorde han/de en suverän trio!


Det var så vackert, inte ett öga var torrt! Halleluja, The Prayer, O helga natt och massor av andra vackra jullåtar! Stämningen var på topp, och man kunde höra en nål falla ute bland publiken. Alla satt helt hänförda!


Vi hade så klart platser längst fram, så vi såg riktigt bra! Inte blev kvällen sämre av att jag fick en stor kram av min gamla klasskompis Daniel Karlsson, som varit med och satt ihop det hela -heller!


Naturligtvis hade vi glömt att ta ut kontanter, så ingen signerad skiva kunde köpas. Men kort -det tog jag!


Mmm, en fantastisk kväll som verkligen rivstartade min jullängtan på riktigt!

Nej, nu ska jag försöka somna om bredvid Anders. Att vakna 06.00 en ledig och barnfri helg var väl inte vad jag önskade och/eller planerade, direkt.

Skön lördag till er!


Kram Linda



Inga kommentarer: