tisdag 23 juli 2013

Underverken som lite färg gör...& årets bästa loppis NU på lördag!


Jag fick ju som sagt en byrå utav snälla grannen, eller jag rättare sagt hojtade till då jag såg att de skulle iväg med den till tippen :/


Inte för att vi direkt hade plats ÖVER, eller ens BEHÖVDE en byrå -men jag tyckte det var synd att kasta den :/ Så efter MÅNGA timmars skrapande och målning på det, så ser den nu ut som på bilden ovan.

Och här nedanför en bild på hur den såg ut INNAN....


Sen vill jag passa på att tipsa er om "fruns" (F d Det Stora Grå Huset -Hanna) kommande loppis nu på lördag (redan) Ni som följt henne sen förut -samt besökt hennes tidigare loppisar- vet att hon har mycket fina och gamla saker till väldigt låga priser! Så denna loppis får ni INTE missa!

Här har jag kopierat hennes annons på facebook.

GÅRDSLOPPIS LÖRDAG 27/7 KL 10-15, LAVVÄGEN 14, TUNA-

HÄSTBERG. (Ca 2,5 mil mellan Borlänge och Ludvika)

Möbler, inredning, porslin, nysilver, kläder, leksaker m.m.

Även fika! 

VARMT VÄLKOMNA ATT FYNDA! 


(Dela gärna vidare! 

Tack på förhand!)//Hanna



Som sagt -en BRA & BILLIG loppis- som man inte har "råd" att missa ;) 
Hoppas vi ses där!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Waooo så snyggt :)
/Kram Annmi

Rosa i huset i vitt sa...

Vilken skillnad....
kram Rosa