lördag 6 juli 2013

Stiltje och min regnbågsfamilj


Det är inte mycket som händer på inredningsfronten nu, direkt ;)

Idag har vi firat min bonusdotter som konfirmerat sig :)


Här nedan ser ni en del av min stora regnbågsfamilj....


Från vänster ser ni Azzi (Alexander) -mina bonusbarns mammas "nya" mans ena son-. Andreas, Malin och Mattias -mina tre bonusbarn. Emilie, Ida och Marcus- mina egna barn. Och småtjejerna Amelie och Matilda är kusiner till mina bonusbarn. Räknar som vanligt inte med att ni ska hänga med i alla ekvationer ;)

Nedan två till kort från min regnbågsfamilj....


Mina tre fina bonusbarn ovan....


Och så mina egna fina biologiska barn ovan....

Och nedan har ni KÄRNAN till det hela ;)


Det är tack vare denna man, sambo och käresta som jag har min fina regnbågsfamilj :)



Inga kommentarer: