lördag 20 juli 2013

Gamla barnsköterske-dressar


Me so happy!
Jag har lyckats komma över två gamla barnsköterske-uniformer till bra pris! ;)


Visst är de ljuvliga -en skatt i mina ögon! Jag slängde på dem på provdockorna nu då jag kom hem från en dag i loppisarnas tecken (tack snälla älskling för att du körde mig land och rike runt  ). Och var provdockorna ska stå NU -får jag fundera på sen. För nu blir det tacos till middag (mina döttrar lagar maten), och sen ska vi göra ett nytt försök med att få poolen på plats. Plus att hela köket är belamrat med alla saker jag fick igår av fina arbetskamraten -och så sitter sonen med en kompis i matrummet och LAN:ar (så det är grejer/datorer och sladdar vart man än tittar). Så nog finns det att ta itu med allt ;)

Försöker visa nästa gång allt vad jag fick igår, plus lite nya loppisfynd.


1 kommentar:

Anonym sa...

WAoo,så vackra...Förstår att du är lycklig över dem!
Soliga kvällskramar//Annmi