söndag 28 juli 2013

Morgonstund har guld i mun & om att få träffa en bloggerska



Lycka är att kunna plocka in sina egenodlade jordgubbar och smultron/hallon från ens egna trädgård! För mig är det ren och skär lyx :)

Idag var det då loppis hos Fru Hanna, och förutom en del fynd att ta med hem -så fick jag förmånen att få träffa en supergo bloggerska (som jag länge följt)! Hon hade åkt med sin familj ända från Märsta för att besöka Hannas loppis. Och informationen om den hade hon fått här av mig på bloggen :) Hon och hennes fina familj (de 2 äldsta barnen var dock ej med) var precis lika goa som de framstår via bloggen! SÅ kul att få träffa er idag! :) Nu vill ni väl veta vem det är jag pratar om, eller hur? Klicka då 

HÄR....


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ooo...så gottit & mysigt/Kramar Annmi

vitadrömmarobusigabarn sa...

Men vad du är go och skriver så fint Tack!
var så roligt och träffa dig och din fina familj också
Sommarkramar från mig och familjen