måndag 7 maj 2012

Vecka i dansens tecken

Hoppas ni alla får en bra start på veckan, kära bloggläsare! Min inleds med en fika med kära väninnan, sen blir det bl a jobb. Min minsta ska börja spela fotboll på fritiden, och är minst sagt förväntansfull för de dagar denna vecka då det är träning.

Annars har mina tjejer -på 11 och 15 år- fullt upp denna vecka med deras dans, då det är dansuppvisning för dem (och alla grupper i Dansstudions regim) på lördag och söndag. Det är generalrepetitioner på scenen de ska vara på i flera dagar, och då ska det skjutsas dit och hämtas. En gång som denna är jag oändligt tacksam att jag har Anders (eftersom jag själv saknar körkort), och att han är så fantastisk på att ställa upp på mina barn :)

Vi ska även försöka fira lite att mina barn nu äntligen fått bestämma själva var de vill bo- nämligen hos MIG :))