söndag 27 maj 2012

Euphoria!



Vilken dag! Vilken kväll! Helt fantastiskt! Grattis Sverige till vinsten! Jag visste det, denna låt är verkligen oslagbar! Loreen gjorde också ett suveränt framträdande :)

Annars har vi haft en jättebra dag! Dagen började med loppisturer -bara jag och Anders-, sen fortsatte den med diverse handlingar av trädgårdsredskap, blommor, mat m m Sex timmar var vi ute i ärenden :/

Då vi kom hem fixade jag äntligen rabatten, d v s jag lade plastsäckar och sen täckbark ovanpå för att förhoppningsvis nu lyckas ta död på den eländiga kirskålen en gång för alla?? Sen har jag målat två dörrar ute och imorgon ska jag ev ge mig på hammoken. Har varit riktigt flitig idag faktiskt :)

Kvällen avslutades med årets första grillning ute, underbart! SÅÅ gott och mysigt att kunna sitta ute och äta. Igår kväll hade vi också Anders söner med kompisar här i trädgården in i natten...*lovely*

Och så eurovisionsfestivalen då! Oh my god, grattis igen till Sverige!

Idag söndag, blir det en cykeltur bort till lilla mammsen, då det ju är mors dag!

På bilderna ser ni två loppisfynd, den stora glasflaskan samt den stora plåtburken- me like!



Avslutar med en bild från kvällssolen i trädgården...barnen har njutit ute på filtar i gräsmattan, och de har förresten också tagit årets första premiärdopp! Mina tonåringar cyklar och badar nästan dagligen nu i denna värme, för egen del får nog allt vattnet värmas upp LITE till innan jag hoppar i ;)


Inga kommentarer: