tisdag 15 maj 2012

Anpassat efter huliganerna....


Ena hörnan i matrummet ser just nu ut så här...Min gamla jesus som jag hittade på tradera för flera år sedan har fått flytta hit. Den är stor och tung och nästintill omöjlig för mina fyrbenta vänner att välta :/ Jag måste tydligen anpassa min inredning efter huliganerna läs katterna, eftersom de just nu är högt och lågt värre än någonsin ;)

Mina ängla-ljusstakar t ex har jag högt uppe på ett skåp som det ännu inte lyckats komma upp på *peppar, peppar*

Jag har länge velat ha nya soffor i vardagsrummet, men är glad att jag väntat...för de klöser på dem ganska mycket om vi säger så :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att huliganerna är söta iallafall... det gör det ju lite lättare att förlåta dem när de gör någonting dumt :)

Fågel Blå sa...

Hej Linda!
Kul att man kan kommentera här hos dej.
Kan tänka mej att det är full fart på dom små,,,
Fin gammal Jesusskulptur du hittat,
ha en fin Dag!
Kramar Kathrine