fredag 6 januari 2012

Upplevelser i julklapp!

Nu tänkte jag passa på att visa lite av vad jag har fått i julklapp. Nämligen upplevelser som jag verkligen ser fram emot i sommar :)

Peace & Love biljett för hela veckan (fick pengar av mamma och pappa som jag lade på detta) Det har blivit en årlig STOR festival här i Borlänge, då hela stadskärnan spärras av och artister och grupper underhåller nästan dygnet runt i en hel vecka :) Några av de som kommer är bl a :

Hoffmaestro, Kent, Lars Winnerbäck, Di Leva, Melissa Horn och MÅNGA, MÅNGA fler!

Och av Anders fick jag bl a biljetter till Diggiloo i Dalhalla (Rättvik), som BARA jag och han ska gå på :) De har stor jubileumsshow då de firar 10 år. Artisterna som uppträder är:

Lasse Holm, Jessica Andersson, Charlotte Perrelli, Lotta Bromé, Markoolio, Thomas Petersson, Magnus Carlsson, The Moniker, Mojje och Magnus Johansson


Ni ser ju vilken bred musiksmak jag har ;) Åååå....Jag längtar verkligen! Dels var det några år sedan jag var på Peace & Love-festivalen. Det var dessutom något år sedan jag var till Dalhalla på konsert, ni ser ju ovan vilket fantastiskt ställe det är! (Alla bilder är idag lånade från nätet) Sist jag var där, var på en show med Joe Labero, det var helt makalöst...speciellt då han högt uppe i luften spränger en kista som han precis blivit inlåst i, för att sekunden efter komma roendes i båt ???? *Jag blir tokig då jag inte fattar hur det går till* Från början "kom Dalhalla till" efter att en meteorit slog ner på platsen....Numera är det ett kalkbrott som blivit till underhållningsplats med helt ljuvlig akustik! Rad nummer två ska vi sitta på :))

Inte nog med att jag älskar att gå på konserter och lyssna på musik, min absoluta favorit-sångare är ju med:

Och det är ju så klart Magnus Carlsson :) Jag har sett han uppträda flera gånger förut, och bara tanken på hans röst gör mig knäsvag....sen blir jag ju inte mindre knäsvag av att SE honom ;) Vid ett tillfälle då jag sett han uppträda var jag lite "rund under fötterna (läs full)". Så efter uppträdandet gick jag fram till scenen för att -som så många andra- få en autograf. Och då tog jag minsann min chans att fråga honom "hur det kan komma sig att alla snygga/sexiga killar är bögar" ? Han blev väldigt generad och mumlade fram något ohörbart...Gud så pinsam man kan vara då= alltså JAG :/



Inga kommentarer: