måndag 23 januari 2012

Årets partylåt?

Försök sitta still till den här om ni kan? :)) 3.41 minuter in i låten kommer det cooola! Precis så dansade den avancerade dansgruppen då vi var på uppvisning sist av min äldsta dotter (vi har allt inspelat på dvd, dottern dansar tre andra danser och har inte kommit till avancerat- ÄN)...En av tjejerna som däremot var med på dansuppvisningen av denna låt är denna söta och duktiga tjej...och hennes mamma har ni garanterat INTE missat, hon finns här......



Den är så jäkla bra att den emellanåt får mina tårar att strömma av L Y C K A....Till helgen som kommer blir det tjejkväll, kanske t o m BÅDA dagarna...då jäklar ska vi ut och dansa till denna som jag gjorde för någon helg sedan ;)

Min dotter säger att jag är ett halvår efter "alla andra", men det bjuder jag på....

Så på med dansskorna och höj volymen och SHEJKA loss!!!


1 kommentar:

toves sammensurium sa...

Så kult at du nevner denne sangen....ungene spiller den til alle døgnets tider her...og det er vel ikke fritt for at det rykker i dansefoten hos gamlemor også:)
Linus på 6 skal få komme på film,-tenkte jeg skulle ha på han en kul Truse og parykk og så skal han få danse,synge og etterligne!Kanskje legger jeg den ut på YouTube;)
Toveklem:)