tisdag 17 januari 2012

Tradera Mera :)

Nu har jag lugnat ner mig lite ;) Anders var hemma klockan 09.00 i morse efter 26 (!) timmars oavbrutet arbete och har nu fått vilat några timmar...Men i natt kan jag säga att jag av ilska var på väg att kontakta både Borlänge tidning och hans chef! Nog om det för denna gång.....

Tänk vilka fynd man kan göra på tradera :) Dessa planscher vann jag tidigare där för en billig peng :) De ligger och väntar på att få komma upp antingen i det kommande matrummet eller nere i källaren i det blivande sovrummet? Frågan är bara- passar motiven in i ett matrum? :/

Anledningen till att vi väntar med att byta rummen närmare sommaren är att vi måste få tillgång till garaget där det nu är så mycket skräp och prylar att man inte kan komma innanför dörren :/ Så det måste storstädas och röjas där innan vi kan sätta igång....

Hittade även en häftig plansch till tvättstugan :)

Tvättstugan ska också målas och fräschas upp, men det får bli ett mycket senare projekt!

Ikväll blir det läsning av nya numret av "bibeln" (Jeanne D Arc Living), och lite annat småfix :))


Inga kommentarer: