lördag 21 januari 2012

Kalas!

Då var kalsandet med släkten över för det första av mina tre "vår-barn" ;) Anders tre barn fyller på andra halvan av året, och mina tre på första halvan av året...Bra fördelning, eller hur? ;)

Här har ni äldsta dottern, som fyller 15 år på onsdag den 25/1, men som blev grattad av släkten redan idag!

Och visst fick hon en dildo av bonusbröderna....:/ *haha*

Jag hade bakat cupcakes a´la Leila.....

Radiokaka....

Tårta....

Och lite annat i bakväg! Finporslinet åkte såklart fram......

Och marschaller sattes ut :)

Nu blir det hämtpizza och sen tror jag det blir en sväng ner i bastun....Vi fick mina två brors barn kvar också över natten, så nu är det sju tjejer på övervåningen och sju killar i källaren och så jag och Anders här i mitten :)


Inga kommentarer: