torsdag 26 januari 2012

Vi fortsätter i köket....

Vi fortsätter med lite före och efter -bilder i köket. Då vi precis flyttat in (för ett år sedan) såg det alltså ut som på bilden nedan....

Sen dess har jag rivit bort plastmattan och målat golv, tak och väggar samt lister och köksbord. Dock ska taket (någon gång) målas en gång till, och så vill jag byta ut handtagen på köksskåpen framöver...lite sådant där små-fix ni vet ;)

Jag tänkte på det....att jag kanske inte ska pressa mig själv så hårt. Jag har faktiskt hunnit med att renovera en hel del själv (då jag gör ALLT på egen hand) på bara ett år SAMTIDIGT som jag jobbat och slitit med mina nätter. Nätterna tar väldigt på krafterna, och som jag tidigare sagt så får vi se hur länge jag orkar jobba natt...Det är ju all ledighet som gör att jag fortfarande kämpar på :)

Jag är ju -som ni vet- så ivrig och vill ha allt klart i huset helst IGÅR ;) Att se alla före och efter -bilder är nyttigt för mig...Då får jag se att jag minsann har jobbat på och att jag faktiskt kan FÖRSÖKA skynda långsamt i fortsättningen.....Om det nu går? ;)

Vi får se om vi tar ytterligare ett rum till helgen, eller om jag har fullt upp med andra roligheter då? :/

Ps. Måste förtydliga varför jag bara skriver om vad JAG vill och vad JAG gör här hemma...det är för att sambon alltid tycker (säkert av bekvämlighet också) att allt redan är bra som det är.....Så då får jag fixa själv om det ska ske förändringar ;)


4 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Vilken skillnad det blev! Så mycket finare:)))) Pergolan är ju bara så mysig!

Jag tycker dina golv är skit snygga som dom är, vad är det för färg eller var heter nyansen?

Kram Susanne

Tinas bo sa...

Härliga bilder!!
Tänk att det redan är 1 år sen! Tiden bara rusar iväg!

Kram Tina

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej fina du!!
Tack vad jag blir av dina fina ord
Vilken otrolig skillnad på köket
Du har det så fint i ditt hem!!
Önskar dig en jättemysig fredag o trevlig helg
Kram från mig

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej fina du!!
Tack vad jag blir av dina fina ord
Vilken otrolig skillnad på köket
Du har det så fint i ditt hem!!
Önskar dig en jättemysig fredag o trevlig helg
Kram från mig