lördag 7 januari 2012

Electrolux Ergorapido 2 in 1

Innan vi intar soffläge här för kvällen kom jag på att jag måste visa en annan sak jag fick av Anders i julklapp :) Det är ju så här att jag ständigt har dammsugaren framme, eftersom jag dammsuger flera gånger om dagen emellanåt (men alltid minst en gång om dagen) Jag är nog lite av en "dammsugoman" Och av bekvämlighet har jag kört in den i ett hörn i vardagsrummet då den blivit använd, istället för att ständigt ställa in och ta ut den ur städförrådet.....Det är tydligen jobbigt värre....*hihi*


Vad kunde då passa bättre att ge till en sån som mig än en sladdlös dammsugare som man inte behöver ha dammsugarpåsar i, utan man tömmer den bara då den är full :) Den är 2 i 1, så den lilla dammsugaren kan man ta loss och gå och dammsuga på hyllor, bakom skåp, i hörn etc Dammsugaren LYSER t o m upp golvet i mörkret ;) Dammsugaren står nu alltid gömd bakom våran innerdörr i hallen, istället för att ha den gamla som är så stor och klumpig med sladd liggandes framme i vardagsrummet....

Jag hade inte önskat mig denna, så jag blev riktigt överraskad. Men det var en väldigt bra present att få :) Dammsugaren är köpt HÄR....


Inga kommentarer: