måndag 9 januari 2012

Jag är en klant!

Skulle precis fylla på mitt kontantkort på mobilen. Jag har en ny mobil, och har inte riktigt lärt mig än hur allt fungerar...:/

Äldsta dottern satt med mig då jag skulle fylla på kortet via comviqs hemsida...
-Skriver du ner rätt nummer nu då, frågar hon mig?
-Jaa, svarar jag lite irriterat...för att -då allt var klart- se att jag tagit fel på en siffra! :@ Satana perkele rent ut sagt! 185:- i påfyllning åt någon annan!

Ringde comviqs kundtjänst som tack och lov kunde flytta tillbaka pengarna till MITT nummer. Då hade jag visserligen redan fyllt på med en ny tankning på 185:- på RÄTT mobil, men hon på kundtjänst förlängde giltigheten med en månad...Jag och teknik hör INTE ihop :/

Tidigare idag hade jag dessutom glatt upplyst Hanna i telefonen om att jag kunde flytta bilder från datorn till mobilen (via bluetooth) nu då jag hade ny mobil.

-Det har man kunnat även med en gamla, säger både dottern och Hanna då....

Jag tror att jag håller tyst i fortsättningen....;)


3 kommentarer:

Carina sa...

Hihihi....jag är exakt likadan när det gäller teknik....så snyggt ni har det hemma! Det nya skåpet är jättefint! Passar jättebra där.
Och vilken mysig familj du har! All kärlek till er.
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!

Du har något att hämta hos mig:)

Kram Susanne

P.S Sen du bytte blogg till hagbacken, så av någon anledning så går din blogg så segt. Datorn liksom jobbar och jobbar och allt stannar upp här hos mig. Så många bloggar som jag är inne på men det är bara så hos dig, mystiskt!! Ville bara säga det, kanske fler som har samma problem och kanske finns något man kan göra åt det, vad vet jag;) D.S

Hanna sa...

Det är underbart att du är en sådan klant! Du förgyller mina dagar! <3
P&K
Hanna