fredag 13 januari 2012

Lite anti....

Jag måste bara visa er vad jag hittade tidigare på Dollarstore :) Flera mindre vägskyltar! Den under fönstret kommer därifrån....

I hörnet kan ni se att jag inte kommit åt att måla..måste fixa en ställning för att kunna måla ända upp...när nu DET ska ske???

Likaså de två på hyllan här nedan. Hittade även en som hamnade på toalettdörren uppe och som det står PRIVAT OMRÅDE på :) Jag blev så glad! De passade in så bra i trappen upp ihop med de andra skyltarna :))

Måste erkänna att jag är inne i en riktig "anti-blogg-period"....Det känns bl a så tråkigt att hela tiden visa samma rum från olika vinklar och vrår...Jag har varit anti och less många gånger förut, men både ni och jag vet att det kan vända snabbt! Jag vet också att de flesta bloggare känner så här emellanåt :/ Det KAN kanske bero på att jag dras med en envis förkylning som aldrig riktigt bryter ut- utan bara är så där "halvdan" med halsont/snuva varannan dag....Dessutom har foten värkt de senaste dagarna, vilket också påverkar humöret.....

MEN! Förhoppningsvis har blogglusten kommit tillbaka redan imorgon? ;)

OM vi inte ses på några dagar så önskar jag er alla en trevlig helg :)



1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Godmorgon!
Åhh så mycket fina skyltar du har hittat!
Jag håller med dej gällande bloggandet,, det känns som man visar samma saker hela tiden!!!!
Och inspirationen är inte på topp här hos mej!
Hoppas du får en fin helg
Kramar Kathrine