fredag 27 januari 2012

Och så trappan/hallen....

Jag slänger in ett par bilder ifrån trappen och hallen innan jag TAR HELG :) Så här såg då trappen ut då vi flyttade in....

Och idag ser den ut så här :) Försök nonchalera de fula sladdarna ;)

Vänder jag på mig och fotar från innerhallen, så såg det ut så här då vi var på visning av huset (denna bild är lånad från hemnet, och ni ser t o m den rara damen som sålde huset till oss tillsammans med hennes man)

Och nu ser det ut så här nedan...ur ungefär samma vinkel....

NU börjar min roliga helg! Hela huset gungar imorgon och tjejfest ikväll :)

Hoppas ni har en bra helg, alla läsare!

Ps. Igår hade jag besöksrekord på DENNA blogg, hela 186 stycken unika besök- KUL :D


2 kommentarer:

Vita Paradiset sa...

HEJ Linda!
Åhhh vad du har hunnit med i det nya huset, vilken totalförvandling!! Jag är så glad att jag hittat din blogg, förljde ju alltid Linda vita lantliv! Kul med ny blogg och nytt hem! Det har ju jag också numera!

Kram Maria/Vitating

Tinas bo sa...

Vilken jäkla skillnad!!! :))
Vad duktiga ni varit!!
Det är bara sååååå vackert hos dig!!

Kramis Tina