måndag 23 januari 2012

Kommentarer....

Sent omsides så har nu även JAG fattat inställningarna på min kommentarssida :/ Nu ska det gå att kommentera här hos mig- även för er som tidigare haft problem....

Anonyma kommentarer tillåter jag dock inte längre p g a den onödiga energitjuv som uppstår vid kritik. Visst får ni kritisera mig bäst ni vill, men jag förblir jag och det är alltid frivilligt att titta in här ;) Man kan registrera sig lätt hos blogger utan att man själv behöver ha en blogg också, då kan man kommentera överallt utan att behöva "gömma sig" bakom en anonymitet....

Vill dock poängtera att här inne behöver ni absolut inte känna någon press på er (att ni måste kommentera), själv har jag blivit bättre på att inte få alltför dåligt samvete om jag inte hinner kommentera tillbaka hos de som lämnar kommentarer här....

Det ska vara lustfyllt att blogga, och inte prestationskrävande ;)

Era besök här värmer så gott "bara de" i hjärtat. Med det INTE sagt att jag INTE blir glad för era kommentarer, dem läser jag med stor glädje (och även ofta stor genans) Tack och återigen tusen tack för den feedback ni trots allt ger -utan er- ingen blogg!


Inga kommentarer: