fredag 6 januari 2012

Förkyld & lite uppdateringar

Min bonusdotter kom hit för några dagar sen med en fruktansvärd förkylning som nu sprider sig som en löpeld här i huset. Själv har jag halsont och tjock, rinnande näsa. Tänkte ju handla hem råspont idag, men det var ju stängt eftersom det är en röd dag. Jag märkte det imorse också...skulle hem med bussen från jobbet och hade inte en tanke på att de idag bara gick en gång i timmen då det ju är helgdag :/ Som tur var, fick jag skjuts hem av en jobbarkompis :)

Men IMORGON tror jag inte ens en lunginflammation skulle kunna hindra mig från att renovera skåpet ;)

Sen tänkte jag att jag skulle göra lite uppdateringar för den som ev är intresserad ;)

Vad gäller CAMBRIDGE- kuren så insåg vi ju (jag och Anders) att det är alldeles för dyrt att hålla på (med en kostand på 1000:-/vecka) För det priset kan man ju faktiskt försöka på egen hand genom att VERKLIGEN hålla igen...Och det har vi inte lyckats med- än :( Men vi tänker ständigt, att IMORGON....DÅ ;) Vem vet, en dag så....???? ;)

Sen vad gäller mitt och Anders utträde ur FACEBOOK, så har vi inte gått med igen. Vi saknar det inte ett dugg, utan tycker bara det är skönt faktiskt att slippa det :)

Och sist vad gäller min OPERERADE FOT (Hallux valgus), så tycker jag att jag kan röra mig så gott som vanligt nu. Emellanåt gör det ont om jag går för mycket, och vissa skor får jag absolut inte på mig. Jag sitter inte gärna på huk med belastning på tårna, men annars är det faktiskt riktigt bra så här ca 2 månader efter operationen :)

Det var lite uppdateringar för den som kanske var nyfiken på hur det har gått med dessa saker :) Bilden idag är från vårat sovrumsfönster där husen sprider så fint sken om kvällarna :)

Hoppas ni har en bra helg, resten av denna dag ska jag nog bädda ner mig och försöka kurera mig. Vi ses snart igen!


Inga kommentarer: