söndag 18 november 2012

Stjärna av pinnar


Blev faktiskt lite pysselsugen nu i helgen som var, så jag lyckades knåpa ihop en stjärna av pinnar (inspirerad av så många andra bloggare samt tidningar)


Den duger gott åt mig! Snabbt och enkelt -som ni vet är min melodi ;) Det ska inte vara perfekt heller, utan jag gillar då det ser lite hemmagjort ut....


Då kan jag bocka av det på min "vill-göra-roliga-saker-lista" :P Ser ni hammoktaket skymta utanför fönstret (där sitter katterna och signalerar då de vill in) ? Vi köpte i a f ett nytt i år, men det ser redan nu ut som att vi haft det i minst trettio år....Det blir så tyvärr då man inte kan skydda det från regn, snö och kyla. Men om några år kanske vi har en takad altan att ställa den på (som vi planerar) ??



2 kommentarer:

Rosen sa...

Vad härligt med hyacinter, ska nog knåpa ihop en liten julgrupp snart. Ha det gott. Annika

Rosen sa...

Vad härligt med hyacinter, ska nog knåpa ihop en liten julgrupp snart. Ha det gott. Annika