lördag 24 november 2012

Snart utslagen hyacint

Jag kom ju på att jag så klart måste länka till det inlägg som faktiskt fått mig till att absolut vilja måla pianot vitt. Klicka HÄR för att se hur fint det förhoppningsvis kommer att bli :)

Jag är inne i en period då jag känner lätt missnöje över bloggen. Ska jag analysera kring VARFÖR på egen hand, så stor jag att det är en avspegling på den stress som nu råder. Jag har fotat massor av bilder, men tycker inte att någonting duger åt att visa...Jag brottas emellanåt med tanken på att ge upp bloggandet/starta en ny blogg/dra ner på inlägg osv...Men vet samtidigt med mig att jag känt så här så många gånger förut, och att det rätt vad det är -faktiskt vänder åt det ljusa hållet igen. Veckan som kommer ska jag i a f ta mig för att äntligen plocka hem små dikesgranar, kanske handla de sista julklapparna, adventspynta, måla piano etc *LÄNGTAR*

Det blir ju lätt så då man bloggar, att man "snöar in" på en sak i taget -och just nu är det som ni kan märka- mycket piano. Apropå det så var det underbart att få sitta och spela...men det gör jag helst bara då jag är helt ensam hemma. Annars ska alla andra komma och visa vad de kan, just då jag spelar :P

Nähä, nu ska jag virka vidare...klockan är i skrivande stund 05:01, och de flesta av er sussar sött. Om en sisådär fyra timmar ligger jag också äntligen i sängen för att få min "nattsömn" :)

Tjing på er!




Inga kommentarer: