onsdag 28 november 2012

Pianot är klart!


Eller ja...nästan i a f ;) Nu blev ju tangenterna att se riktigt gula och fula ut...måste undersöka med något musikcenter om det finns något medel att göra rent dem med?


Sen är det ju så klart inte perfekt målat. Men jag gör som vanligt -skyller på att jag vill ha det lite shabby ;)


Har inte provspelat det sen målningen heller, kanske har jag målat fast tangenterna?


Andra sidan av rummet ovan, som ni sett en miljon gånger (minst).....


Jag är riktigt nöjd och det känns oerhört skönt att kunna bocka av detta på listan. Försöker efter varje projekt lova mig själv att jag nu inte ska ha några projekt på ett tag, men lyckas ju aldrig hålla det :O

Nedan pianot som det såg ut innan..så nu är det upp till var och en och säga/tycka sitt...om man gillade det mest som svart -eller vitt?



6 kommentarer:

Unknown sa...

Pianot var vackrare som svart, sorry! ;-)

Förstoringen på barnen i bilden nedan var däremot kanonfin, passar jättebra där. Mycket trevlig julklapp.

Själv ska vi nog satsa på en DVD/VHS-spelare till jul då vi har massor med barn och ungdomsfilmer på just video, kommer nog att roa 6-åringen när alla syskon (6 st.) firar jul hos den andra föräldern.

Kram kram från Gammelbo!

Levindas Värld sa...

Va fiint det blev!!! Det är då riktig fart på dig vad gäller målningsprojekt :) Jag har en tv-bänk som stått omålad ett halvår...haha!!

Ha det fint!

Tinas bo sa...

Jag tycker pianot blev supersnyggt!!!!
Och det passar såå fint hos dig/er...

Kram Tina

Anna Stenberg sa...

Så fint du har gjort...även om det var snyggt svart också! Det där med att inte hitta på nya projekt...det är nog omöjligt va för oss inredningstokar!? Kram Anna

Linda sa...

Åh vad fint pianot blev! :-)

Anonym sa...

Åhh va fint pianot blev! Jag vill också såå gärna ha ett piano, men det får inte plats i vårat lilla hus. Helt klart finast i vitt!! /Kusin Maria