fredag 8 juni 2012

Vad vore livet utan mormor?


Just så skrev jag visst på en pärlplatta då jag vara liten. Nu är mormor inkörd till akuten. Jag är så orolig.


Mormor ska alltid finnas -basta! Jag är ju uppväxt mer eller mindre med mormor (då mamma och pappa jobbade och efter att min morfar gått bort) Min mormor är som en mamma för mig. Vi har alltid stått varandra oerhört nära. Hon fick vara substitut för både morfar, farmor och farfar åt mig (farmor fanns, men bodde i Finland)

-Mormor- du lovade mig att du skulle bli 100 år, så än har du några år kvar....

Jag fick igår veta att en jobbarkompis jag jobbat mycket tillsammans med hastigt har gått bort, så jag orkar inte med fler tunga besked NU.....


På bilderna ser ni ett mobilfodral som jag blev tipsad om på en annan blogg. Vad jag inte visste då var att jag tydligen var tvungen att ha ett eget.....




1 kommentar:

Rosa i huset i vitt sa...

Håller tummarna för Mormor


Kram Rosa