måndag 11 juni 2012

Naaw (som ungdomarna säger....)

..måste bara visa er detta utdrag från min fina väninnas blogg...blir så rörd ;) Dags för en tjejkväll nu snart, det var längesen (kanske redan till helgen)? ;) Och Kajsa kan verkligen få mig att skratta som ingen annan: läs hennes utdrag från bloggen här nedan, och HÄR kan ni hitta hennes egen blogg på mama. nu.

"Jag träffade på min vän Linda som jag tycker sååå mycket om. Vi båda gillar att parta och har alltid så himla kul tillsammans. Nu har vi inte setts på jätte länge:( hon är lite stenålders och har inte facebook, och då har man inte riktigt samma kontakt :) , sen är hon också mycket äldre än mig ;) Hennes sambo håller i hittegods auktionerna och den var igår. MIn man och småtjejerna var där och hjälpte till. När jag kom dit så satt hon och sålde loppis prylar. Hon är ett riktigt loppisfynd den där kvinnan :) . Det hon sålde var allt möjligt. Jag kunde inte urskilja vad det var. Hon hade ett bord framför sig med massa saker på. Sen om ni tänker er att man spiller ut en hink VIT färg över bordet inkl sakerna då vet ni hur det såg ut. Hon älskar vitt, på alla det vis. Men jag gillar dig ändå Linda och jag blev superglad att se dig <3 "

                                Hej från gammeltackan på Hagbacken :P



Inga kommentarer: